تحلیل تکنیکال بازار سرمایهسهام

تحلیل تکنیکال سهام بانک ملت دی 1399

با عرض سلام خدمت همراهان گرامی تحلیلگر، در گذشته بارها به ارزندگی سهام شرکت بانک ملت اشاره شده اما از آنجا که در طی چند ماه اخیر شاهد حرکات رنج در این نماد بودیم، چشم انداز پیش روی آن را با استفاده از تحلیل تکنیکال بررسی می‌کنیم.

شرح تحلیل شماره (1) بانک ملت:

با دقت به نمودار بانک ملت در طی سه سال گذشته و توجه به قوانین و الگو های امواج الیوت در روش آقای گلن نیلی (نئوویو) به نظر می‌رسد قیمت در حال تکمیل یک کارکشن دوگانه است که در حال حاضر بخش اول آن، ایکس موج و شاخه اول از کارکشن دوم به طور کامل تکمیل شده است و در حال حاضر درون موج B زیگزاگ قرار داریم.

هنوز برای نظر دادن در مورد نحوه تشکیل موج B بسیار زود است و ممکن است هر الگوی اصلاحی را تشکیل دهد. از نظر زمانی موج B میتواند خاتمه پیدا کند اما به نظر حدود 2 تا 3 ماه دیگر به اصلاح زمانی خواهد داشت. حمایت های مهم برای جلو گیری از ادامه اصلاح قیمتی محدوده های 410 و 350 هستند. همچنین در نظر داشته باشید اصلاح ممکن است به صورت جاری رخ داده و موج B فرا تر از سقف قبلی پایان یابد.

چشم انداز پیش رو

انتظار می‌رود با شروع موج C از زیگ‌زاگ، قیمت در گام اول خود را به 1000 تومان و در مرحله بعدی 1400 تومان برساند که البته تعیین دقیق تارگت های موج C مستلزم تکمیل موج B است و پس از تکمیل موج B تحلیل بروز خواهد شد.

چشم انداز سهام بانک ملت از دیدگاه امواج الیوت

خلاصه تحلیل:

قیمت در حال حاضر در حال استراحت برای حرکت به سمت اهداف اولیه 1000 و 1400 تومان است. حمایت های مهم برای جلوگیری از ریزش در طی زمان اصلاح زمانی، 410 و 350 است. با توجه به تشابهات زمانی اصلاحی به نظر میرسد بین 2 تا 3 ماه دیگر موج B زمان صرف کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا